Over Stichting Tabor

Stichting Tabor is in het jaar 2000 opgericht met als doel: 'het helpen van kansarme mensen om samen met hen te bouwen aan een (betere) toekomst'. Voor stichting Tabor betekent deze toekomst meer dan alleen zorgen voor betere financiŽle of sociale omstandigheden.

De voorzitster van de stichting, Sees Bosma-Dijkstra, ontmoette een aantal jaren geleden bij 'toeval' Anca Taranu en hoorde van hun plannen om een opvanghuis te bouwen om daarmee plaats te willen en kunnen bieden aan kinderen in moeilijke omstandigheden. Vanuit deze contacten ontstond een vriendschap die tot op de dag van vandaag voortduurd. Middels deze website willen wij u kennis laten maken met stichting Tabor en het werk wat vanuit de stichting gebeurt. Daarnaast willen wij u in contact brengen met de familie Taranu en u oproepen om ons en hen te steunen in het bouwen aan een toekomst voor kansarmen.

De activiteiten van de stichting worden op deze site nader toegelicht. Mocht u meer informatie wensen over het functioneren van de stichting of over ťťn van de projecten neem dan contact met ons op.